Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
بزرگ کردن آلت تناسلی - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانمردان بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلیافزودن دیدگاه

رشد آلت تناسلي و اندازه آن نوعی تشویش و اضطراب در دوران نوجوانی و جوانی است. بسیاری از مردان به اشتباه فکر می‌کنند آلت تناسلی‌شان کوچک است، در حالی‌که در اغلب موارد این چنین نیست و اندازه آلت تناسلی آنها در حد عادی قرار دارد. طول میانگین آلت تناسلی نعوظ کرده 10 تا 15 سانتی‌متر است. اندازه آلت تناسلی در حالت شل ممکن است تفاوت بیشتری میان مردان داشته باشد. 

منظور این است که آلت تناسلی مردی که در حالت شل شده به ظاهر اندازه بزرگتری دارد، ممکن است در حالت نعوظ خیلی بزرگتر نشود و بر عکس آلت تناسلی کوچک در حالت شل شده، ممکن است در حین نعوظ بسیار بزرگتر شود.
باوجود اینکه مردان می دانند که اندازه آلت از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما این افسانه دایمی و همیشگی وجود داشته و دارد که شجاعت جنسی وابسته به بزرگی آلت است.
این در حالی است که رضایتمندی جنسی به چندین عامل وابسته است که اندازه آلت تنها یکی از آن هاست.
باید توجه داشت، بزرگی آلت تناسلي معادل رضایتمندی کامل جنسی نیست. گرایش تمایلات و توجهات به اندازه آلت اگرچه اندازه آلت تناسلي به عنوان یکی از جنبه های آناتومی بدن انسان مورد توجه بوده ،اما گرایش و توجه به آن نیز متفاوت بوده و هست. 
اندازه آلت تناسلی در مردان به جثه، ژنتیک، چاقی و لاغری و شرایط محیط جغرافیایی بستگی دارد بنابراین اندازه ی آن در هر مردی با مرد دیگر متفاوت است اما به طور تقریبی اندازه ی آلت یک مرد در حالت نعوظ بین ۹ تا ۱۴-۱۵ سانتی متر است. اندازه گیری درست آن هم از فاصله ی استخوان عانه تا نوک آلت است. 
باید گفت لذت جنسی به اندازه ی آلت تناسلی و قطر آن ارتباطی ندارد. بر اساس تحقیقات انجام شده، بیشترین لذت جنسی از همان مقدار یک سوم انتهایی آلت تناسلی مرد است و از آنجا که واژن یک زن در حالت اتساع بین ۷ تا ۹ سانتی متر طول دارد، قابلیت حجم گیری بیشتر از این مقدار را نخواهد داشت، بنابراین تلاش برای بزرگتر کردن آلت تناسلی برای افزایش میل جنسی، هم غیر ممکن و هم بی معناست.
امروزه در فضای مجازی و ماهواره ها روش های مختلفی برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی تبلیغ می شود. اگر بخواهیم علمی به این موضوع نگاه کنیم، هنوز در دنیا روشی بدون عارضه برای بزرگ کردن آلت مردان وجود ندارد، اما سایت های غیر علمی و افراد سود جو راه هایی را پیشنهاد می دهند که بسیار هم پر عارضه اند. شایع ترین آنها عبارتند از : درمان های موضعی، درمانهای جراحی و درمان با دستگاه.
درمان ها و راه های شایع بزرگ کردن آلت تناسلی
در مواردی که آلت بیش از حد کوچک باشد ممکن است روش جراحی پیشنهاد شود. در عمل جراحی لیگامان های آویزان کننده ی آلت قطع می شوند. با قطع این لیگامان ها، طول آلت ۳ تا ۵ سانتی متر افزایش می یابد ولی تصور کنید که این آلت کاملا افتاده است و فرد دیگر نمی تواند رابطه زناشویی داشته باشد.
روش هایی مانند تزریق ژل یا استفاده از پمادهای مخصوص برای افزایش حجم آلت تناسلی که در سایت ها یا شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، کاملا کاذب، پر عارضه و دروغ محض اند. باید دانست که آلت تناسلی بعد از بلوغ مرد دیگر رشد نمی کند. تزریق ژل باعث دردناک شدن منطقه و برجستگی های ناهمگون و از بین رفتن حس آلت و درنهایت از بین رفتن لذت جنسی خواهد شد.
برداشتن چربی از سایر نقاط بدن و تزریق آن به درون آلت برای حجیم کردن آن. این عمل جراحی عوارض خاص خود را دارند و ممکن است در نهایت فرد از نتیجه راضی نباشد.
یک بررسی در اروپا نشان داد از 42 مردی که این اعمال را انجام داند، تنها 35 درصدشان از نتیجه عمل راضی بودند و 50 درصد این مردان خواستار جراحی مجدد بودند.
در پایان این مقاله یادآور می شویم که بیشتر این نگرانی ها بی مورد است. ۹۰ درصد کسانی که با شکایت از کوچکی آلت به مطب پزشکان مراجعه می کنند، کاملا طبیعی هستند. وقتی به مرد غیر طبیعی یا میکروپنیس (آلت کوچک) گفته می شود که طول آلت تناسلی اش در حالت نعوظ کمتر از ۹ سانتی متر باشد، توصیه این است که گول تبلیغات را نخورید.
دستکاری در آلت تناسلی برای بزرگ کردن آن غیرعلمی است و عارضه ی غیر قابل برگشت ایجاد می کند و فرد سلامت جنسی خود را برای همیشه از دست خواهد داد. برای رفع هرگونه شک و شبهه در مورد آلت تناسلی یا مسائل جنسی باید با متخصص کلیه و مجاری ادراری مشورت و از مقایسه خود با دیگران خودداری کرد.
 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

مردان

انزال زودرس در مردان

انزال زودرس در مردان

مردان

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ چیست؟

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت