Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
کوچک کردن شکم - چاقی شکم - مستا کوچک کردن شکم از سخت ترین کارها در رسیدن به تناسب اندام و لاغر شدن است. همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. در این مقاله روش های طبیعی برای کوچک کردن شکم را به شما معرفی می کنیم.

" /> کوچک کردن شکم از سخت ترین کارها در رسیدن به تناسب اندام و لاغر شدن است. همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. در این مقاله روش های طبیعی برای کوچک کردن شکم را به شما معرفی می کنیم.

" />

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانتناسب اندام کوچک کردن شکم - چاقی شکم

کوچک کردن شکم - چاقی شکمافزودن دیدگاه

کوچک کردن شکم از سخت ترین کارها در رسیدن به تناسب اندام و لاغر شدن است. همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. در این مقاله روش های طبیعی برای کوچک کردن شکم را به شما معرفی می کنیم.

کوچک کردن شکم برای تمام افراد دارای اضافه وزن کاری سخت و مشکل است. موثرترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و نیز تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون .

چربی‌های شکمی تنها عامل نگران کننده ظاهری نیست بلکه فاکتور خطرزای مهمی در بروز مشکلات جسمی همچون دیابت و بیماری‌های قلبی-عروقی است. تمامی چربی‌ها به یک شکل نیستند. چربی‌های شکمی زیر پوستی مشهودترین نوع چربی به حساب می‌آیند که زیر سطح پوست قرار دارند.

در تمامی افراد میزانی از این چربی شکمی مشاهده می‌شود اما مقدار زیادی از آن می‌تواند نشان دهنده مشکل وزن باشد. 

آیا می‌دانستید که چاقی شکمی یعنی داشتن چربی اضافی در شکم خیلی بدتر است؟ علاوه بر اینکه ممکن است برای خریدن شلوار به دردسر بیفتید، می‌تواند تهدیدی جدی برای سلامتی‌تان باشد.

تجمع چربی ناسالم در شکم، یعنی اینکه چربی اطراف کبد و سایر ارگان‌های داخل شکم‌تان را هم گرفته است! افراد زیادی مخصوصا آنهایی که ساختار بدنی سیب یا گلابی شکل دارند، به دلیل تجمع چربی زیاد در ناحیه‌ی شکمی بیرون زده پیدا می‌کنند.

مصرف قرص، انجام عمل جراحی و داروهای گیاهی از جمله روش‌هایی هستند که برای کاهش چربی شکمی به کار گرفته می‌شوند و در تمامی موارد ایمن نیستند. هرچند این امکان وجود دارد به طور طبیعی و با ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش کردن این چربی‌ها را از بین برد.

موثرترین روش کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و نیز تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون. ثابت بودن میزان قند خون شما از چاق تر شدن و افزایش چربی های اضافی در بدنتان جلوگیری می کند و کمک می کند که بدن شما آسانتر بتواند چربی های اضافی را بسوزاند.

دلیل چاقی شکمی شما هر چه که باشد، یک چیز مسلم است؛ برای سلامتی‌تان مضر است. در ادامه برخی از خطرات پنهان چاقی شکمی‌ را به اختصار برای تان بازگو خواهیم کرد . 

* دیابت

* سرطان

* افزایش فشار خون

* بیماری قلبی

* آپنه خواب

نکاتی اساسی برای کاهش چربی شکم

- فعالیت هوازی با شدت متوسط انجام دهید مانند پیاده روی تند، دست کم 150 دقیقه در هفته

- سعی کنید با حرکاتی چون کرانچ یا سایر تمرین‌های مربوط به شکم، عضلات این قسمت را تقویت کنید

- افزایش مصرف میوه‌ها و سبزیجات 

- به مقدار متعادلی از چربی‌های تک غیراشباع و چند غیر اشباع مصرف کنید

- لبنیات پُر چرب مصرف نکنید، مصر گوشت‌های فرآوری شده و غلات تصفیه شده را هم به حداقل برسانید

- از نوشیدن نوشابه‌های حاوی شیرین کننده‌های مصنوعی یا هر چیزی که قند اضافی دارد پرهیز کنید

- در طول روز بیشتر آب بنوشید 

- خودداری از مصرف نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی 

 

 

 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

مردان

انزال زودرس در مردان

انزال زودرس در مردان

مردان

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ چیست؟

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت