Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
تفاوت کاهش وزن و کاهش سایز چیست ؟ کاهش وزن - مستا کاهش وزن و لاغری متوقف می شود. انگار هرچه بیشتر تلاش می کنی کم تر به نتیجه می رسی. اگر در پروسه لاغری شما هم همچنین مشکلی رخ داده است بهترین راه دانستن قوانین اصلی کاهش وزن و چربی سوزی است. رسیدن به لاغری یا کاهش وزن و یک وزن ایده آل با داشتن برنامه ورزشی و غذایی مناسب ممکن است اما گاهی این روند کند می شود

" /> کاهش وزن و لاغری متوقف می شود. انگار هرچه بیشتر تلاش می کنی کم تر به نتیجه می رسی. اگر در پروسه لاغری شما هم همچنین مشکلی رخ داده است بهترین راه دانستن قوانین اصلی کاهش وزن و چربی سوزی است. رسیدن به لاغری یا کاهش وزن و یک وزن ایده آل با داشتن برنامه ورزشی و غذایی مناسب ممکن است اما گاهی این روند کند می شود

" />

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانتناسب اندام تفاوت کاهش وزن و کاهش سایز چیست ؟ کاهش وزن

تفاوت کاهش وزن و کاهش سایز چیست ؟ کاهش وزنافزودن دیدگاه

گاهی کاهش وزن و لاغری متوقف می شود. انگار هرچه بیشتر تلاش می کنی کم تر به نتیجه می رسی. اگر در پروسه لاغری شما هم همچنین مشکلی رخ داده است بهترین راه دانستن قوانین اصلی کاهش وزن و چربی سوزی است. رسیدن به لاغری یا کاهش وزن و یک وزن ایده آل با داشتن برنامه ورزشی و غذایی مناسب ممکن است اما گاهی این روند کند می شود

اگر تاکنون در حالیکه از یک رژیم غذایی اصولی به همراه برنامه ورزشی برای کاهش وزن پیروی می کنید اما باز هم کاهش وزن ندارید و وزنتان ثابت مانده ، بدانید که تنها نیستید و این اتفاق نه تنها بد نیست بلکه نشان می دهد شما راه را درست انتخاب کرده اید و به تناسب اندام به همراه  سلامت جسم نزدیک شده اید. زیرا در این شرایط به طور حتم شما کاهش سایز داشته اید و این علامت خوبی است.

تمرینات هوازی و بدنسازی هر دو می‌توانند عضله سازی کنند و چربی را کاهش دهند، بنابراین وقتی اعداد روی ترازو تغییری نکرده‌است و یا حتی گاهی افزایش وزن هم داشته اید، به این معنی نیست که تمام آن ورزش‌ها، بی فایده بوده است . 

زیرا ممکن است  با انجام دادن تمرینات مناسب بدنسازی، بدون تغییر وزن و یا حتی با افزایش وزن کمر باریک تر به نظر برسید این یعنی سایز کم شده است.

 تا چندی پیش، بیشتر متخصصان تغذیه توصیه می کردند خودتان را حداکثر یک بار در هفته یا حداقل یک بار در ماه وزن کنید اما تحقیقات اخیر پژوهشگران دانشگاه کورنل نشان می دهد که توزین روزانه می تواند در کاهش و کنترل وزن موثرتر باشد. 

اغلب فکر میکنیم باکم کردن وزن، چربی سوزی کرده ایم درصورتی که تصوری اشتباه است ، چرا که کاهش سایز نوید ازبین رفتن چربیهای بدن میباشد حتی اگروزنی کاهش پیدا نکند در نتیجه کاهش سایز مهم تر از کاهش وزن هست .

عبارت کاهش وزن یک اشاره کلی به این است که چه مقدار از ترکیبات مختلف موجود در بدن به طور کلی کاهش پیدا می کنند. ترکیباتی مثل چربی، عضله، استخوان و آب!

این مفهوم به شما نشان نمی دهد که چقدر چربی از دست داده اید؟!

عبارت کاهش چربی، توسط ترازو اندازه گیری نمی شود بلکه توسط وسایلی مثل چربی سنج (کالیپر) سنجیده می شود. برای بدست آوردن تناسب اندام و یک زندگی سالم تر چربی تنها چیزی است که باید از دست بدهید!

کاهش وزن معمولاً در چند ماه ابتدایی خود را نشان می دهد، اما زیاد خوشحال نشوید .

چرا بعضی اوقات سرعت کاهش وزن کم است ؟

قاعده این است که افراد سرعت کاهش وزن خود را با دیگران مقایسه نکنند زیرا هر فرد، ژنتیک و متابولیسم خاص خود را دارد. مهم سیر نزولی نمودار کاهش وزن است. اگ رمی خواهید سرعت کاهش وزن خود را بالا ببرید، بهترین کار، فعالیت بدنی کنار رژیم است زیرا ورزش به عضله سازی کمک می کند و به مرور وقتی حجم عضلات بیشتر می شود، سوخت و ساز بدن هم در حالت استراحت بالاتر می رود و این موضوع به کاهش وزن کمک می کند. 

البته با افزایش سن سرعت کاهش وزن کندتر می شود و سوخت و ساز پایین می آید و اگر فردی در جوانی سرعت کاهش وزنش بالا بوده نباید انتظار همان سرعت کاهش وزن را در میانسالی و سالمندی داشته باشد. 

 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت