Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
ماسک زغال - فواید و مضرات ماسک زغال - مستا ماسک سیاه یکی از ماسک های محبوب و پرطرفدار این روزهاست . حتما شما هم تبلیغات زیادی در روزنامه ها ، رسانه ها و شبکه های اجتماعی درباره ماسک زغال دیده اید . ماسک های سیاه  که به ماسک هایpeel off نیز معروفند مثل یک نوع چسب هستند که با کنده شدن از روی پوست، فقط چربی‌های منافذ را خارج می‌کنند نه اینکه درمان جوش باشند.

" /> ماسک سیاه یکی از ماسک های محبوب و پرطرفدار این روزهاست . حتما شما هم تبلیغات زیادی در روزنامه ها ، رسانه ها و شبکه های اجتماعی درباره ماسک زغال دیده اید . ماسک های سیاه  که به ماسک هایpeel off نیز معروفند مثل یک نوع چسب هستند که با کنده شدن از روی پوست، فقط چربی‌های منافذ را خارج می‌کنند نه اینکه درمان جوش باشند.

" />

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانپوست ماسک زغال - فواید و مضرات ماسک زغال

ماسک زغال - فواید و مضرات ماسک زغالافزودن دیدگاه

ماسک سیاه یکی از ماسک های محبوب و پرطرفدار این روزهاست . حتما شما هم تبلیغات زیادی در روزنامه ها ، رسانه ها و شبکه های اجتماعی درباره ماسک زغال دیده اید . ماسک های سیاه  که به ماسک هایpeel off نیز معروفند مثل یک نوع چسب هستند که با کنده شدن از روی پوست، فقط چربی‌های منافذ را خارج می‌کنند نه اینکه درمان جوش باشند.

ماسک سیاه

ماسک سیاه ، یک روش موثر برای داشتن پوستی بدون لک و صاف است . البته منظور ما ، زغالی که برای تهیه آتش از آن استفاده می شود نیست .

این ماسک ها از زغال فعال تهیه می شوند . زغال فعال در پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برای تصفیه هوا نیز کاربردهای زیادی دارد . اما این زغال فعال اکنون برای سفید کردن دندان ، سم زدایی از آب و مواد غذایی و همچنین برای افزایش زیبایی و بهبود وضعیت پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

ماسک زغال چیست؟

ماسک زغال از زغال درست شده است. نکته قابل توجه این است که این زغال در صنعت پزشکی به عنوان ماده ای برای جذب مواد سمی از بدن شناخته می شود و به همین دلیل، از این ماده به عنوان ماسکی برای پوست صورت استفاده می کنند. هنگامی که این ماده روی صورت قرار می گیرد، کربن فعال تمامی غبار و کثیفی های پوست را به خود جذب کرده و آن ها را از منافذ پوست خارج می کند.

ماسک زغال به عنوان ماسکی برای پاک سازی منافذ پوست شناخته می شود. زغال فعال می تواند سموم و ذرات آلوده ریز روی پوست را بیرون کشیده و لایه مرده روی پوست را جدا کند و با این کار سبب رشد پوست جدید و شادابی و درخشندگی آن خواهد شد.

این ماسک ها بدون شک تاثیر مثبتی دارند زیرا سموم به راحتی به زغال فعال می چسبند و این باعث سم زدایی و پاکسازی می شود . به علاوه اینکه چون این ماده یک عنصر طبیعی است فاقد مواد شیمیایی بوده و عوارضی برای مو و پوست ندارد . همچنین برای از بین بردن لکه های پوستی ، آکنه و نرم شدن پوست موثر است .

برخی از انواع ماسک سیاه ، به همراه خاک رس می باشد که ترکیبی عالی به عنوان یک ماسک برای پوست صورت به حساب می آید .

یادآور می شویم ماسک سیاه بسیار سنگین است و استفاده از مقدار کمی از آن می تواند در هر بار نیاز شما را برطرف کند . ماسک زغال با جذب چربی اضافی بر روی پوست باعث تمیزی و شفافیت پوست می شود .

فواید ماسک زغال چیست 

* این ماسک برای درمان آکنه به کار برده می شود، زغال فعال آن، می تواند چربی و آلودگی را از پوست پاک کرده و جوش ها را کاهش دهد.

* افرادی که پوست چرب دارند، با استفاده از این ماسک می توانند چربی پوست خود را متعادل ساخته و جوش ها را کاهش دهند.

* استفاده و مصرف ماسک زغال، نیاز به مراجعه به سالن ها و یا کلینیک های زیبایی برای پوست را کاهش می دهد.

* ماسک های سیاه مثل یک نوع چسب هستند که با کنده شدن از روی پوست، فقط چربی‌های منافذ را خارج می‌کنند نه اینکه درمان جوش باشند. چربی‌های پوست با استفاده از این ماسک خارج می‌شود و ظرف ۲۴‌‌ساعت، دوباره جای آنها پر می‌شود.

* این ماسک همچنین به حذف لکه های پوستی و نرم شدن پوست کمک شایانی می کند.

* ماسک زغال با جذب کردن چربی اضافه روی پوست، به داشتن پوستی صاف و تمیز کمک می کند.

* ماسک زغال با روشن کردن منافذ پوست، باعث می شود رنگ پوست نیز روشن و طبیعی به نظر برسد.

از ‌بین بردن لایه‌های مرده پوست، پاک سازی، از‌بین بردن لکه‌ها، تعدیل چربی پوست، حجیم کردن موها، از‌ بین بردن شوره، قرمزی و خارش پوست سر و از همه مهم‌تر از بین بردن و درمان جوش و آکنه پوست، همگی ازجمله خواص زغال آن است.

 

 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

طب سنتی و اسلامی

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

خواص مواد غذایی

خواص نارنگی

خواص نارنگی

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت