Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
رابطه جنسی در زمان قاعدگی - مستا رابطه جنسی در قاعدگی است. در ادامه سایت مستا در این باره اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرارمیدهد.

" /> رابطه جنسی در قاعدگی است. در ادامه سایت مستا در این باره اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرارمیدهد.

" />

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیاندانستنی های جنسی رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی افزودن دیدگاه

نزدیکی و برقراری رابطه جنسی در دوره های خاصی ممنوعیت دارد که دلیل این ممنوعیت خطرات و عوارضی است که متوجه سلامتی زن و شوهر است و مشکلات ایجاد شده تنها مختص زنان نخواهد بود. یکی از این ممنوعیت ها برقراری رابطه جنسی در قاعدگی است. در ادامه سایت مستا در این باره اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرارمیدهد.

رابطه جنسی در دوران قاعدگی شرعا حرام بوده و مطابق آموزه های ادیان دیگر و همچنین عرف اجتماعات و فرهنگ های مختلف نیز کراهت شدید دارد ولیکن آگاهی از واقعیت های علمی در مورد عوارض آن از هر لحاظ برای شما مفید می باشد.

 برقراری رابطه جنسی در قاعدگی به دلیل باز بودن دهانه رحم و احتمال افزایش شانس ابتلا به عفونت حتی با استفاده از کاندوم نیز به هیچ عنوان به زوجین توصیه نمی شود. از طرفی دیگر در این دوران به علت آغشته شدن آلت مرد به خون بالطبع لذت جنسی نیز برای طرفین کاهش می یابد.

آیا نزدیکی کردن در زمان قاعدگی مضر است ؟ 

همانگونه که در دینمان این امر نهی شده است در مورد سلامتی تان هم این امر نهی شده و مضرات ان برای سلامتتان تایید شده است بررسی ها حاکی از افزایش همزمانی رابطه جنسی حین قاعدگی با افزایش میزان زمان و شدت خونریزی رحمی در زنان است.

خون محیط مناسبی برای حضور و رشد و انتقال عوامل بیماریزاست. بنابراین درصورت آلودگی یکی از طرفین به یک عامل عفونی میکروبی یا ویروسی (مثل سوزاک، سیفیلیس، کلامیدیا و عامل ایدز و ویروس تبخال) امکان انتقال این عامل به دیگری در زمان قاعدگی افزایش می یابد. علاوه بر این قاعدگی ممکن است یکی از عوامل بیرون ریختن تبخال های تناسلی در زنان باشد.

افزایش خونریزی از علائمی است كه ممكن است افراد بدین خاطر، تشویق به برداشتن رحم در دوران نزدیك به یائسگی شوند. بعبارت دیگر احتمال داده شد كه افرادی كه حین قاعدگی اقدام به نزدیكی نمیكنند كمتر تحت عمل هیستركتومی یا برداشتن رحم قرار میگیرند. در یك مطالعه دیگر بر روی 498 زن نازا، آندومتریوز با احتمال داشتن رابطه جنسی حین قاعدگی، رابطه مستقیم داشته است.

برخلاف تصور احتمالی شما، زوج های زیادی هنوز مایل هستند حتی حین قاعدگی (بطرز محدودی) به رابطه جنسی دهانی ادامه دهند. در این مورد نیز، مسائل بهداشتی در مورد احتمال انتقال عوامل بیماریزا، همانند ایجاد رابطه جنسی واژینال است .

ولیکن در مورد رابطه جنسی بدون دخول و رسیدن زنان به ارگاسم غیر واژینال، از هیچ نظر مانعی نداشته و با آگاهی از روش های مختلف روابط زناشویی، می تواند راه مناسبی، بدون مانع شرعی و بهداشتی، برای ایجاد رابطه ای سالم و صمیمی بین زوجین باشد.

 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

زنان

روش های سفت کردن سینه

روش های سفت کردن سینه

طب سنتی و اسلامی

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

خواص مواد غذایی

خواص نارنگی

خواص نارنگی

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت