Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
افزایش میل جنسی زنان-میل جنسی زنان - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانزنان افزایش میل جنسی زنان-میل جنسی زنان

افزایش میل جنسی زنان-میل جنسی زنانافزودن دیدگاه

روابط جنسی یکی از مهمترین مشکلات در رابطه زناشویی است که اختلال در آن مشکلاتی را بوجود می آورد و ممکن است باعث گسستگی روابط خانوادگی شود و در استحکام و گسستگی زندگی بسیارتاثیر گذار است. در مورد میل جنسی زنان باید گفت عوامل متعددی دخیل هستند که باعث کاهش یا افزایش میل جنسی زنان می شود

میل جنسی خانم ها با افزایش سن تغییراتی می کند، اما این به معنای کاهش میل جنسی خانم ها نیست.

میل جنسی یک موهبت الهی است که مانند دیگر نعمت ها و غرایز طبیعی، همچون خواب و گرسنگی و تشنگی و ….نیازمند توجه و رعایت بهداشت مربوطه جهت استفاده صحیح و نیز در صورت هر گونه مشکل و بیماری نیاز به درمان دارد.

نیاز های جنسی از جمله نیاز های طبیعی بین زوج ها محسوب میشود ، بر اساس مطالعات تمایلات جنسی انسان ها تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله شرایط روحی، بیماری های جسمی، داروها، تغذیه و… است.

کاهش میل جنسی شایعترین اختلال جنسی در هر دو جنس و از جمله در زنان به شمار می رود. علل مختلف زیستی، روانشناختی و محیطی می تواند بر میل جنسی زنان تأثیر بگذارد. درمان این اختلال میل جنسی زنان در عین شایع بودن،چندان آسان نبوده و نیازمند رویکردی همه جانبه دارد.

اختلال میل جنسی زنان به صورت کمبود یا فقدان مستمر یا مکرر فانتزی های جنسی و میل به فعالیت جنسی تعریف می شود.

در مورد علل پایین میل جنسی زنان گرچه تحقیقات و مطالعات زیادی انجام شده اما ابهامات بسیاری در خصوص میل جنسی زنان وجود دارد.

علل کاهش میل جنسی زنان :

الف) علل ارتباطی

ب) علل روانشناختی

ج) علل فرهنگی

د) عوامل مربوط به سن

ه) عوامل طبی و دارویی

مطالعات متعدد نشان داده اند که مواد غذایی مختلف هم می‌توانند بر روی احساسات جنسی ما تاثیر بگذارند. بر اساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شده است، کمبود اسید فولیک (یکی از ویتامین های گروه B) تمایل به برقراری رابطه جنسی را کاهش می دهد. این نکته به ویژه در میان خانم ها مشاهده شده است، زیرا اغلب آنها به میزان کافی ویتامین های گروه B را دریافت نمی کنند.

اسید فولیک که با نام فولات یا ویتامین B9 نیز شناخته می شود در حبوبات به ویژه عدس، سویا، غلات سبوس دار و سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج، جعفری، کلم بروکلی، نخود فرنگی و مارچوبه یافت می شود.

یکی دیگر از مواد مغذی مهم در میل جنسی خانم ها، ماده معدنی آهن است. فقر آهن و کم خونی ناشی از آن، خلق و خوی زنان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و موجب کاهش تمایلات جنسی آنها می شود. جگر و انواع گوشت ها به ویژه گوشت  قرمز، حبوبات، سبزیجات سبز و زرده تخم مرغ منابع غنی آهن به شمار می روند.

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

زنان

روش های سفت کردن سینه

روش های سفت کردن سینه

طب سنتی و اسلامی

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

خواص مواد غذایی

خواص نارنگی

خواص نارنگی

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت