Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
عمل پروتز سینه، بزرگ کردن سینه - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانجراحی زیبایی عمل پروتز سینه، بزرگ کردن سینه

عمل پروتز سینه، بزرگ کردن سینهافزودن دیدگاه

آیا به بزرگ کردن سینه علاقه دارید؟ جراحان پلاستیک موافقند که پروتز سینه جزو روش های رایج و محبوب هستند. بیماران از نتیجه می ترسند اما وقتی پروتز سینه به درستی انجام نشود تبدیل به تجربه بسیار سختی می شود.انتخاب جراح مناسب با تجربه کافی اهمیت زیادی دارد. جراحی پروتز سینه بر پایه انتخاب نوع و اندازه مناسب پروتز و مبتنی بر خواسته ها و معاینه بیمار است.

در سال های اخیر، عمل های زیبایی و پروتز زیاد شده است. از جمله این جراحی ها می توان به پروتز و بزرگ کردن سینه اشاره کرد. اما زنانی که قصد این کار را دارند باید مسایلی را بدانند که برایشان لازم و ضروری است. در ادامه با مستا همراه باشید و با این مسائل بیشتر آشنا شوید .

حدود 25 درصد از زنانی که سینه های خود را پروتز می کنند، پس از 10 سال باید دوباره این عمل را تکرار کنند. زیرا این پروتز دایمی نیست و به ترمیم نیاز دارد.

پروتز در طول چند سال شکل و فرم اصلی  خود را از دست می دهد. بارداری، اضافه یا کم شدن وزن و فاکتورهای دیگری نیز در تسریع این فرایند تاثیر دارند. پس فکر نکنید یک بار پروتز می کنید و برای همه عمر خیالتان راحت است. 

پروتز سینه

پروتز سینه‌ دارای انواع و جنس‌های مختلفی است. زنان به طور طبیعی دارای سایز و شکل سینه‌ی متفاوت هستند. سالانه هزاران نفر از زنان برای اولین بار تحت جراحی پروتز سینه‌ قرار می‌گیرند و عده‌ای نیز پروتز سینه‌ مصنوعی تهیه می‌کنند. بسیاری از زنان نگران ظاهر بدن خود پس از از دست دادن همه یا بخشی از سینه هستند.

برخی از زنان با پروتز سینه‌ ی خارجی خود بسیار راحت هستند و از شکل پستان مصنوعی خود بسیار خرسندند. زنانی که از کوچکی سینه خود رنج می‌برند نیز می‌توانند با کمک این پروتزهای راحت مشکل خود را حل کنند. هر چند پروتز خارجی همانند یک عضو اضافی ممکن است برای برخی زنان ایجاد مزاحمت کند و در نوع لباس پوشیدن آن‌ها محدودیت به وجود آورد.

انتخاب جنس پروتز سینه بر اساس آناتومی بیمار و تمایل شخصی وی انجام می شود و در جلسه مشاوره قبل از عمل مزایا و معایب هر کدام به بیمار توضیح داده می شود. به طور کلی پروتزها یا به صورت ژلی بوده و یا به صورت آب نمکی می باشند

پروتز سینه

پس از عمل پروتز سینه باید 5 تا 7 روز در خانه استراحت کنید تا به طور کامل خوب شوید. در طول این مدت به هیچ عنوان نباید کار کنید و تقریبا به استراحت مطلق نیاز دارید. در کاشت هایی که در پشت ماهیچه انجام می شوند، به جای اینکه در بالا باشند، دوره بهبود و ریکاوری سخت تر و طولانی تر خواهد بود. 

به طور کلی پروتز سینه به دو دسته کلی تقسیم می‌شود، انواع داخلی که در جراحی‌های کاشت سینه به منظور ترمیم یا حجیم کردن سینه استفاده می‌شود و پروتز سینه خارجی که به شکل سینه‌ی مصنوعی در زیر لباس به تقلید از شکل پستان قرار می‌گیرد.

 پروتز سینه خارجی در زیر لباس می‌تواند همانند یک پستان واقعی ظاهر شود. طیف گسترده‌ای از انواع پروتز سینه خارجی موجود است. برخی از آن‌ها دارای بند نگه‌دارنده هستند و برخی به پوست از طریق چسب مخصوص یا آهن‌ربا متصل می‌شوند.

پروتز سینه یا به صورت مستقیم زیر بافت سینه قرار داده می‌شود یا زیر عضله پکتورالیس دیواره قفسه سینه قرار داده می‌شود. امروزه اکثر پروتزها زیر این عضله قرار می‌گیرد. متخصصان کلینیک دکتر مهدوی‌ نیا در مورد روش بزرگ کردن سینه و محل جایگذاری پروتز سینه با بیمار تبادل نظر می‌کنند.

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

خواص مواد غذایی

خواص نارنگی

خواص نارنگی

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت