Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
رفتارهای اشتباه در روابط زناشوئی - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانروابط زناشویی رفتارهای اشتباه در روابط زناشوئی

رفتارهای اشتباه در روابط زناشوئیافزودن دیدگاه

روابط زناشویی یکی از روابط منحصربه فرد است باشرایط خاص. گاهی زنان و مردان در روابط زناشوئی خود ناخواسته رفتارهایی انجام می دهند که تاثیرات منفی و مخربی در این رابطه با همسرشان می گذارد. در ادامه با مستا همراه باشید تا برخی از این اشتباهات زوجین در روابط زناشوئی را برای شما بیان خواهیم کرد . 

برقراری روابط جنسی و روابط زناشوئی یکی از مهمترین یخش های زندگی مشترک میباشد که برای حفظ سلامت زوجین از اهمیت بسیاری برخوردار میباشد.

اشتباهات رایج در زندگی زناشویی , سوء تفاهم ها و مشکلات زیادی در روابط زناشویی ممکن است پدید بیاید. برای کاهش اختلافات و بحث و جدل ها در زندگی و روابط زناشویی بهتر است به تقویت روابط با همسرتان بپردازید. 

آنهایی که با عشق ازدواج می‌کنند، با این امید که آینده‌ای شاد در انتظارشان باشد زندگی مشترک خود را شروع می‌کنند، اما با توجه به آمار روزافزون طلاق، معلوم می‌شود زوج‌های زیادی امیدشان برباد می‌رود.

زندگی زناشویی زمانی حفظ می‌شود که زوج‌ها ارتباطی موثر با هم داشته و هردو از انجام کارهایی که به رابطه‌شان آسیب می‌زند اجتناب کنند.

به طور کلی نقش مرد در یک رابطه از همسرش مهمتر است زیرا اگر مرد با دقت و با توجه به نیازهای همسرش رابطه را پیش ببرد هر دو طرف از این رابطه راضی و رضایت نسبی حاصل میشود اما اگر مرد تنها لذت و کامجویی خودش مورد توجه باشد اینجاست که مشکل پیش می آید .

در ادامه به برخی از رفتار های اشتباه زنان و مردان در روابط زناشوئی اشاره خواهیم کرد 

* خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها مسئولیتش با مرد است. قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.

* مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی باعث می شود در نهایت این جمله را از همسرتان بشنوید: «زیر این همه آرایش چرا پنهان شده ای؟» دکتر بالک می گوید ذات مردان چنین است که نوع طبیعی را بیشتر می پسندند. 

* استفاده از پیام های شهوت ناک می تواند ضربان قلب شوهرتان را چند برابر کند؛ اما تعیین زمان برای معاشقه فشار زیادی بر وی اعمال خواهد نمود.

* اصرار بر داشتن رابطه جنسی در محیطی تیره و تار می تواند این تصور را در مرد زندگی تان ایجاد کند که بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهید نه احساسی که وی در شما ایجاد می کند.همین عدم اطمینان ، آواری می شود بر سر جولان مردانه وی در اتاق خواب.

روابط زناشوئی

* بین جسور بودن و کنترل همه جانبه اتاق خواب تفاوت وجود دارد. دکتر شوارتز می گوید: «نباید کاری کنید که همسرتان احساس بی عرضگی نماید یا دائما بایدها و نبایدها وی را کنترل نمایید؛ کافی است تنها لحظه لذت بخش در معاشقه را به وی نشان دهید. در معاشقه رئیس مآبی نمره آن چنان بالایی ندارد.بجای حکمرانی بر حرکات وی، وقتی دارید از کارهای همسرتان لذت می برید لب به سخن بگشایید و یا یادآوری کنید که دفعات قبلی بخشی از بدنتان لذت وصف ناپذیری را تجربه کرده است. مردان ترجیح می دهند نواحی درست را خود کشف کنند نه اینکه به آنها بگویید کدام ناحیه دقیقا مدنظر شما است»

* از اشتباهات مردان در روابط زناشویی این است که از نظر آنها بیان احساسات نشانه ضعف است و از طرف دیگر اعتقاد دارند که پنهان نمودن آنها بهترین راه برای محافظت از خود و اجتناب از مشکلات است در صورتی که این رفتار برای زنان بسیار آزار دهنده است زیرا هیچ درکی از آن ندارند.

* مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی دارد. پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.

* احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.

تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی در روابط زناشوئی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد. نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی در روابط زناشویی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.
 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

طب سنتی و اسلامی

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

خواص مواد غذایی

خواص نارنگی

خواص نارنگی

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت