Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
روش های سفت کردن سینه - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانزنان روش های سفت کردن سینه

روش های سفت کردن سینهافزودن دیدگاه

اندازه و شکل سینه در در طول دوره‌های مختلف عمر تغییر می‌کند. در دوران بارداری سینه متورم و حجیم شده و پس از آن با کاهش وزن و از دست دادن چربی‌های اضافی کوچک می‌شود. این تغییرات در طول زندگی می‌تواند قابلیت ارتجاعی پوست را کاهش دهد و منجر به تضعیف بافت و در نهایت رباط نگه‌ دارنده سینه شود.

تعدادی روش درمانی خانگی برای جلوگیری از شل شدن سینه ها و سفت کردن سینه ها وجود دارد، این روش‌ها شامل تمرینات منظم سینه، ماساژ با روغن زیتون، ماساژ یخ، ماسک خیار و تخم‌مرغ، روغن‌های گیاهی و روغن‌های معطر مختلف می‌شود. 

سینه‌ها مرکز زیبایی اندام زنان محسوب می‌شوند. داشتن سینه‌های شل می‌تواند علاوه بر کاهش اعتماد به نفس زن با کاهش زیبایی اندام او در مقابل شریک جنسی منجر به آسیب‌های روحی و روانی و مشکلات زناشویی و اختلالات میل جنسی در فرد یا همسر او شود.

اکثر زنان تصور می کنند تنها راه حل سفت کردن سینه، انجام عمل های جراحی گران قیمت است. روش های طبیعی و بسیار آسانی برای این مشکل وجود دارد که یکی از آنها تمرین های ورزشی مخصوص است. ورزش هایی که به سفت کردن سینه کمک می کنند.

با این که افتادگی سینه ها از حدود 40 سالگی اتفاق می افتد اما زودتر از این زمان نیز امکان دارد. جدای از سن عوامل دیگری مانند شیردهی ، بارداری ، یائسگی ، کاهش یا افزایش وزن ناگهانی ، ورزش های سنگین ، کمبود تغذیه و پوشیدن سوتین های نامناسب نیز روی افتادگی سینه ها تاثیر می گذارد.

علت شل شدن سینه ها

* رژیم غذایی و سبک زندگی

* بارداری و شیردهی به نوزاد

* بیماری و سرطان های مربوط به سینه

* بالا رفتن سن و سال

سفت کردن سینه

برخی بیماری ها مانند سرطان سینه یا مشکلات تنفسی مانند سل نیز می تواند موجب افتادگی سینه ها شود.  ضمنا مصرف بیش از حد نیکوتین ، الکل و نوشیدنی های کربنات دار هم می تواند در این وضعیت تاثیر گذار باشد. سینه ها عضله ندارند. از چربی ، بافت همبند و غده های تولید شیر ساخته شده اند و نیاز به مراقبت صحیح دارند تا شکل خوب خود را حفظ کنند.

سفت کردن سینه

بهترین راه برای به دست آوردن مجدد ثبات سینه‌ و سفت کردن سینه استفاده از یک درمان خانگی است. این درمان‌ها و اقدامات طبیعی بدون هیچ گونه عوارض جانبی بسیار مؤثر هستند و البته به مراتب ارزان‌تر می‌باشند. تعدادی از درمان‌های خانگی از جمله اصلاح وضعیت بدن، تغذیه مناسب، تمرینات منظم سینه، ماساژ روغن زیتون، ماساژ یخ، اسانس‌های گیاهی و روغن های ضروری در اشکال مختلف، ماسک خیار و تخم مرغ و دیگر انواع ماسک‌ها دارای خاصیت سفت‌ کنندگی در حفظ ثبات و استحکام سینه مفید هستند .

سعی کنید برای سفت کردن سینه، مرتب آنها را ماساژ بدهید . هر روز حداقل 15 دقیقه سینه هایتان را به سمت بالا ماساژ دهید. ( برای گرفتن بهترین نتیجه یک بار صبح و یک بار شب این کار را انجام دهید) ماساژ مکرر گرما و انرژی ایجاد می کند که به نوبه خود گردش خون سینه ها را بهبود می بخشد. 

روغن های معطر مانند روغن دانه رازیانه ، روغن نعناع ، روغن هویج ، روغن لیمو و روغن سرو حاوی خواص جوان سازی سلول های پوست می باشند که به حفظ انعطاف پذیری و کشسانی پوست های افتاده کمک می کنند. همه آنچه نیاز دارید ماساژ سینه ها با این روغن ها در فواصل منظم در طول روز است تا پوست اطراف سینه و روی آن محکم شود و منجر به سفت کردن سینه شود.

تغذیه در داشتن یک جفت سینه سفت و زیبا و سفت کردن سینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پروتئین کافی در مواد غذایی مصرفی می‌تواند به مستحکم‌تر شدن عضلات بدن از جمله سینه‌ها کمک کند. مواد مغذی ضروری بدن مانند ویتامین‌ها، کلسیم و مواد معدنی با مصرف مقدار کافی گوجه‌فرنگی، کلم، گل کلم، کلم بروکلی و هویج تا حدودی تأمین می‌شود تا منجر به حفظ شادابی پوست شود.

 تمرین‌های ورزشی روزانه سینه بهترین درمان برای جلوگیری از تضعیف سینه و سفت کردن سینه است. حرکات ورزشی با دمبل یکی از این تمرین‌هاست. حرکات دست در ورزش شنا نیز به سفت شدن بافت سینه کمک می‌کند.

 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

زنان

روش های سفت کردن سینه

روش های سفت کردن سینه

طب سنتی و اسلامی

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

خواص مواد غذایی

خواص نارنگی

خواص نارنگی

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت