Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
تأثیر پیاده روی بر تناسب اندام - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانتناسب اندام تأثیر پیاده روی بر تناسب اندام

تأثیر پیاده روی بر تناسب اندامافزودن دیدگاه

اغلب به کسانی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارند پیاده روی پیشنهاد می‌شود. این سوال برای افراد مختلف پیش می‌آید که آیا پیاده روی برای کاهش وزن کافی است؟ پیاده روی یک ورزش هوازیست که نوع راه رفتن در چربی  سوزی حاصل از آن تاثیر زیادی می گذارد. بعضی ها آهسته راه می روند به اطراف نیز نگاه میکنند.

در دنیای وابسته به تکنولوژی امروز که دائم در حال کار، فعالیت، گشت‌و گذار در وب و شبکه‌های اجتماعی هستیم، شاید مسئله‌ای که کمتر به آن توجه می‌کنیم، سلامت بدن‌مان است. نشستن‌های مداوم پشت میز کار، سر و کار داشتن با افراد گوناگون، شرکت در جلسه‌ها و… در پایان روز هر کسی را خسته و کلافه رها می‌کند و علاوه بر خستگی بدنی، ذهنی خسته هم نصیب‌مان می‌شود.

پیاده‌روی می‌تواند پیشنهادی بسیار مناسب باشد. این فعالیت که در هر جا و به صورت تنها یا دسته‌جمعی به راحتی قابل انجام است، می‌تواند گزینه‌ای مناسب و کاربردی برای حفظ تناسب اندام بدن و رهایی از فشار‌های وارده باشد.   

پیاده روی به شما کمک می کند تا به میزان فعالیت پیشنهاد شده در هفته‌ برسید. انجام ورزش‌های مختلف در طول هفته‌ در صورتی که با نشستن مداوم همراه باشد، نمی‌تواند کافی باشد و به همین دلیل پیاده روی در دیگر ساعات روز می‌تواند بیشتر به افزایش فعالیت هفتگی و در نتیجه‌ جلوگیری از بیماری‌ها کمک کند.

پیاده روی فواید زیادی دارد و ارزش ‌اضافه شدن به برنامه ورزش را دارد. پیاده روی هزینه زیادی ندارد و به مفاصل فشار وارد می‌کند. پیاده روی نیاز به لوازم خاصی ندارد.

پیاده روی باعث افزایش ایمنی بدن و قدرتمند شدن استخوان‌ها می‌شود.

پیاده روی

پیاده روی صحیح

پیاده راه رفتن هم مانند سایر کارها باید بادقت و درست انجام شود. این که ما فکر کنیم همین راه رفتن ساده میتواند دو سه روزه شکم ما را لاغر و اندام را مناسب کند باور غلطی هست. برای شروع یک پیاده‌روی خوب با یک میزان متناسب و نسبتاً کوتاه، شروع کنید، برای مثال ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با سرعت متوسط راه بروید.

کف پا را زمین نکوبید. با گام‌هاي منظم سرعتتان را یکنواخت کنید. در پنج دقیقه آخر پیاده‌روی، تدریجی قدم‌ها را کوتاه و سرعتتان را کم کنید تا به سرعت نخست دوران گرم کردن برسید. 

پیاده‌روی خودرا با انجام تعدادی حرکت کششی تمام کنید. اینکار ماهیچه‌ها را از انقباض خارج کرده و ضربان قلب رابه حالت طبیعی برمی‌گرداند.

پیاده روی سالم همراه با کم کردن کالری بصورتی است که فردی که شما را از روبرو می بیند باید قادر باشد قسمتی از کف کفش شما را ببیند. کشیدن پاها روی زمین و قدم زدن نا منظم کمکی به کالری سوزی شما نمی کند.

بهترین زمان برای پیاده روی صبح زود است. دوش بعد از پایاده روی به چربی سوزی کمک زیادی کرده و همچنین روز با نشاطی را برای شما رقم می زند

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

مردان

انزال زودرس در مردان

انزال زودرس در مردان

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت