Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
روش های بزرگ کردن سینه ها - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانزنان روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه هاافزودن دیدگاه

یکی از دغدغه های ظاهری خانمها ، سایز سینه ی آنهاست ، به همت مستا افزایش سایز سینه راههای مختلفی دارد و اغلب مردم از راه پروتز گذاری پستان به سایز دلخواه سینه میرسند اما این روش بسیار پر هزینه و دارای عوارض است . در این مطلب از مستا روش های خانگی افزایش سایز سینه را بررسی میکنیم. راضی بودن از ظاهر خود یکی از چیزهایی است که خانم ها همواره به دنبال آن هستند، زیرا خانم ها بیشتر اوقات از آنچه در آینه می بینند راضی نیستند.

تکنیک های زیادی که کم و بیش مؤثر و کم و بیش آسان هستند وجود دارند که باعث می شوند به جراحی پلاستیک که هزینه بالایی دارد و طبیعی نیست، نیازی وجود نداشته باشد.
پستان ها توده ای متشکل از غده ، چربی و بافت همبند است. بافت سینه در دوران بلوغ ، چرخه قاعدگی ، بارداری و بعد از یائسگی تغییر می کند. در دوران بلوغ  سینه ها به تغییرات هورمونی بدن واکنش نشان می دهند و شروع به رشد می کنند. استروژن و پروژسترون دو هورمونی هستند که نقش مهمی در رشد سینه ها بازی می کنند. تغذیه و ژنتیک نیز نقش تعیین کننده ای در اندازه ی سینه های زنان دارند.
روش های طبیعی می تواند موثر باشد اما نیاز به زمان ، صبوری و تداوم در رویکردتان دارد. به هر حال روش های درمان طبیعی نمی تواند به آن دسته از زنانی که در اثر عوامل ارثی سینه های کوچکی دارند کمکی کند.

بررسی برخی از عوامل افزایش سایز سینه

1 – ورزش کردن مناسب
ورزش های خاصی مانند شنای سوئدی ، شنای دیواری ، پرس نیمکت ، پرس سینه و فشردگی سینه می تواند به بزرگ شدن سینه ها کمک کند. این تمرین ها با حرکات دست ها و شانه ها همراه است که پوست را سفت و بافت عضله ای داخل و اطراف سینه را نیز تقویت می کند. این نیز به نوبه خود موجب سفت تر و بزرگتر شدن سینه ها می شود. ورزش های موثر در بزرگ شدن سینه ها را می توانید در اینجا ببینید. می توانید با انجام  تمرینات ورزشی موثر در درمان افتادگی سینه، سینه هایی خوش فرم و سفت داشته باشید.

2 – تخم کتان
شاید دانه های کتان معجزه نکنند، ولی این دانه ها حاوی فیتواستروژن هستند، نوعی از استروژن گیاهی که به رشد سینه ها کمک می کند. ولی نکته اینجاست که نباید توقع تأثیر فوری از این دانه ها داشت. دانه های کتان عنصری مکمل برای بزرگ کردن سینه ها هستند؛ اگر بطور متعادلی از آنها استفاده شود، این دانه ها به تدریج به رشد بافت سینه کمک می کنند و اثرشان را خواهید دید. می توانید دانه های کتان را به صبحانه، ماست، اسموتی، سالاد و غذاهای دیگر اضافه کنید و میل نمایید.

3 – ماساژ سینه 
بر اساس انستیتوی طب سنتی و جایگزین تایلندی ، ماساژ منظم سینه ها می تواند موجب بزرگ شدن اندازه ی سینه ها شود. ماساژ به دو روش کمک می کند ابتدا جریان خون را افزایش می دهد و سپس به کشش بافت درون سینه کمک می کند تا ظاهری سفت تر و بزرگتر به خود بگیرد. برای ماساژ از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید. انواع ماساژ سینه برای سفتی و بالا یردن سینه ها فواید ماساژ در پیشگیری از سرطان سینه  روغن را بین دو کف دست خود دو یا سه دقیقه بمالید تا گرم شود.
دست هایتان را روی سینه هایتان قرار داده و به سمت داخل ماساژ دهید این کار را با حرکت دایره ای شکل در تمام قسمت های سینه انجام دهید.
حداقل 100 تا 300 حرکت دایره ای در صبح ها و مجددا همین تعداد را شب ها قبل از خواب انجام بدهید. این درمان را دو بار در روز به مدت یک یا دو ماه انجام بدهید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

4 – گیاهان داروئی
درست مانند میوه ها و سبزیجات، گیاهان دارویی هم اغلب مزایا و فواید متعددی برای سلامت بدن دارند. شبدر قرمز، شیرین بیان، رازیانه، میوه نخل بادبزنی، شنبلیله، یام وحشی و ترشک میشی جزو بهترین گیاهان طبی و دارویی هستند که برای سینه ها مفیدند. برای اطلاع از فواید بیشتر این گیاهان با پزشک خود مشورت کنید و سپس از آنها استفاده نمایید.

5 – چربی های سالم
همه چربی ها چربی های بد نیستند. برای سالم ماندن و همچنین افزایش سایز سینه هایتان، باید از مصرف چربی های بد و روغن های گیاهی تبدیل شده اجتناب کنید و چربی های سالم مصرف کنید. به علاوه، چربی های سالم شما را چاق نمی کنند. تخم مرغ، ماهی (سالمون، ساردین، تن و قزل آلا)، گردو، آووکادو، روغن زیتون، کره بادام زمینی و لوبیا همه منابعی عالی از چربی های سالم هستند که به بزرگ شدن سینه هایتان کمک می کنند.

6 – قرص ضد بارداری
سالهاست که خانم ها قرص های ضدبارداری را نه تنها برای اجتناب از باردار شدن بلکه برای داشتن قاعدگی های منظم و همچنین برای بزرگ کردن سینه ها، مصرف می کنند. بر کسی پوشیده نیست که این قرص ها به راحتی و به سرعت سینه ها را درشت تر می کنند، زیرا حاوی استروژن هایی هستند که به تحریک کردن رشد سینه کمک می کنند. اگر پزشکتان به شما توصیه کرده که قرص ضدبارداری مصرف کنید، خوشحال باشید زیرا این قرص ها مزیت دیگری هم برایتان دارند. اگر مصرف این قرص به شما توصیه نشده شاید بهتر باشد مکمل طبیعی پیدا کنید، زیرا در واقع این قرص ها طبیعی نیستند و ممکن است عوارض جانبی برایتان داشته باشند.

7 – شنا سوئدی
در مورد اول به این موضوع اشاره کردیم که ورزش کردن به تقویت عضلات سینه و در نتیجه بزرگ شدن آنها کمک می کند. تمرینات شنا سوئدی نیز به قوی کردن کل بدن به خصوص سینه کمک می کنند. این تمرین تمرین دشواری اس، ولی نتایج مؤثری دارد.
گفتنی ست بر اساس تحقیقات به عمل آماده روش ماساژ سینه ها بسیار مؤثر در بزرگ کردن سایز سینه ها داشته است . و شما می توانید با مراجعه به پزشک زنان روش صحیح ماساژ سینه ها را آموزش ببینید و از آن استفاده کنید . 
 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت