Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
افزایش میل جنسی در مردان - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانمردان افزایش میل جنسی در مردان

افزایش میل جنسی در مردانافزودن دیدگاه

تقریبا یک سوم زوج ها از نداشتن میل جنسی لازم در زندگی رنج می برند. درحالی که حل این مسئله زیاد سخت نیست و با پیروی از چند راهکار مناسب می توان با افزایش آن از زندگی زناشویی خود لذت برد. برای افزایش میل جنسی بهتر است به جای استفاده از داروهای شیمیایی از میوه ها و خوراکی های مفید و بدون عارضه استفاده نمایید.

ارتباط جنسی، بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند.

چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

داشتن مهارت کافی در زندگی زناشویی یکی از کارهای مهمی است که هر فردی باید پیش از ازدواج آنها را بیاموزد تا زندگی ارام و تقریبا بدون تنشی را در کنار همسر خود تجربه کند.بسیاری از زوجها به دلیل عدم آگاهی لازم دچار مشکلات فراوانی می شوند.یکی از این مشکلات نداشتن تمایل جنسی لازم برای زندگی زناشویی است.

اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسی هستید بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با روش های طبیعی میل جنسی تان را چند برابر کنید.

افزایش میل جنسی 

افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده اند اما در بین خوراکی ها و مواد غذایی که ما در طول روز مصرف میکنیم ، برخی از آنها باعث تقویت و افزایش میل جنسی میشوند . گاهی اوقات، خوردن غذاهای خاص می‌تواند میل جنسی را به طور طبیعی تحریک کند.

افزایش میل جنسی با مصرف میوه ها و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند و استفاده از دمنوش های توصیه شده در طب سنتی سالم ترین و کم عارضه ترین روش این مهم است.

افزایش میل جنسی

استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

پیاز نخستین ماده‌ی خوراکی مفید برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است . اگر می‌خواهید قوای جنسی خود را تقویت کنید، به مدت طولانی پیاز مصرف کنید!

پیاز داروی مقوی غرایز جنسی است و به همین دلیل برای بهبود سریع و طبیعی قوای جنسی و بنیه‌ی مردان مفید است.

بادام که عضو دیگری در فهرست غذاهای تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است، مدت زیادی است که با هدف افزایش شور جنسی، به عنوان یک تقویت کننده‌ی عالی قوای جنسی و حمایت از باروری استفاده شده‌است. 

زنجبیل، یکی دیگر از مواد غذایی است که می تواند زندگی جنسی شما را با کمک جریان خون و بهبود سلامت شرایان بهبود بخشد.بر طبق یک مطالعه در مجله بین المللی قلب و عروق، خوردن چند قاشق چای خوری چند بار در هفته از این ماده، فوایدی را برای قلبتان نیز به همراه می آورد.

فقط یک مشت آجیل به صبحانه، دسر یا سالادتان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان افزایش بیابد. آجیل، به ویژه، بادام، گردو و فندق منابع غنی از ال‌آرژین است، که به اکسید نیتریک تبدیل می‌شود. مغزها همچنین به عنوان یک تقویت کننده‌ی قوای جنسی شناخته شده‌اند. 

صدف با وجود بافت لزج و لغزنده‌ای که دارد، شاید معروف‌ترین داروی مقوی غرایز جنسی باشد. این ماده‌ی خوراکی همچنین در میان بهترین منابع غذایی روی قرار می‌گیرد – ماده‌ای که میل جنسی را افزایش می‌دهد.

مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد که خواهان افزایش میل جنسی هستند ، توصیه میشود . 

تشخیص علت به وجود آمدن بی میلی جنسی با پزشک طب سنتی است، چنانچه بی میلی ناشی از سردمزاجی باشد، استفاده از غذاهایی که طبع گرم دارند مفید خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

سلامت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

بهداشت در مقاربت جنسی

مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

راه های تقویت اسپرم در مردان

مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

مردان

انزال زودرس در مردان

انزال زودرس در مردان

مردان

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ چیست؟

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت