Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /home/masta/public_html/SiteRoot/Lib/HtmlDom.php on line 680
عوارض و خطرات پروتز سینه - مستا

شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله سلامت و تندرستی ایرانیانجراحی زیبایی عوارض و خطرات پروتز سینه

عوارض و خطرات پروتز سینه افزودن دیدگاه

عمل پروتز سینه برای بزرگ کردن سینه و سفت کردن سینه یکی از محبوب ترین و شایع ترین عمل های زیبایی در بین بانوان است. بسیاری از بانوان تصور می کنند که سینه هایشان بسیار کوچک است و شکل و انداره آن برایشان خوشایند نیست.در این روش از پروتز سینه جهت ایجاد یک سینه بزرگ تر و جایگزینی حجمی از سینه که در حین حاملگی یا کاهش وزن از بین رفته استفاده می گردد.

این عمل یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی مورد درخواست بانوان است که طی آن پروتزهای مصنوعی برای افزایش اندازه و بهبود شکل سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.پروتز‌ها پوششی سیلیکونی دارند که قبلا داخل آن را با سرم نرماسالین پر می‌کردند.
فایده این نوع سیلیکون آن بود که جراح می‌توانست پوشش سیلیکونی را لوله کرده (بدون آن که داخلش مایعی وجود داشته باشد) و از سوراخ کوچکی که روی پوست سینه ایجاد کرده بود به داخل سینه منتقل کند.

خطرات پروتز سینه

 با گذشت زمان، پروتز ها از بین می روند و نیاز به جایگزین دارند. برای این که پروتز های سینه چه مدت عمر می کنند پاسخ قطعی وجود ندارد. به طور کلی، احتمال پارگی با بالا رفتن سن پروتز بالا می رود.

FDA برآورد می کند که پروتز های سینه حداقل باید حداقل ده سال عمر کنند. مطالعات نشان داده اند که برخی از پروتز های سینه عمر بسیار بیشتری دارند و برخی برعکس.

پارگی پروتز تنها مشکلی نیست که باعث می شود نیاز به جراحی مجدد پیدا کنید. با گذشت زمان، ایمپلنت های سینه می توانند شکل را تغییر دهند. گاهی اوقات، بافت اطراف ایمپلنت سخت می شود، وضعیتی به نام انقباض کپسولی پیش می آید. جراحی تنها راه رفع انسداد کپسول است.

ین کار ممکن است دائما بافت سینه شما را تغییر دهد. اگر شما تصمیم به از بین بردن ایمپلنت ها دارید، ممکن است سینه ها به شکل قبل از عمل نرسندو چروکیده و چین دار باشند.

بزرگ کردن سینه

پروتز های سینه می توانند از بین رفتن حس در سینه و نوک سینه و همچنین درد شوند.. گاهی اوقات ممکن است به زخم و چروک شدن بیش از حد نیز منجر شود.

بعضی از مطالعات ارتباط بین عمل پروتز سینه و برخی مشکلات سلامتی  پیدا کرده اند.  مطالعات متعدد نشان داده است خطر الکی شدن، سوء مصرف مواد و خودکشی در زنانی که عمل پروتز انجام داد اند بیشتر است که این مساله نگران کننده است،. با این حال، کارشناسان به طور کلی فکر نمی کنند که ایمپلنت های سینه باعث این مشکلات می شوند. 

آیا پروتز سینه عوارض دارد ؟ 

بله، این عوارض به دو دسته کوتاه‌مدت و درازمدت تقسیم می‌شوند. از شایع‌ترین عوارض کوتاه‌مدت می‌توانیم به عفونت اشاره کنیم. به طور کلی ورود هر جسم خارجی در بدن می‌تواند احتمال عفونت را بالا ببرد. در درازمدت هم شایع‌ترین عارضه، کپسولار کانترکچر است.

وقتی بافت خارجی درون بدن قرار می‌گیرد، بدن یک لایه هم‌بندی کیسه‌مانند را به دور آن تشکیل می‌دهد و بافت خارجی را درون کیسه‌ای حبس می‌کند. این حالت ممکن است باعث شود بافت‌های کلاژنی اطراف دچار انقباض‌شده و پروتز را تحت فشار قرار دهد.

همانند هر جراحی، ایمپلنت های سینه هستند. برخی از زنان عفونت های جراحی، خونریزی و تورم دارند.

 

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

زنان

روش های سفت کردن سینه

روش های سفت کردن سینه

طب سنتی و اسلامی

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

خواص مواد غذایی

خواص نارنگی

خواص نارنگی

سلامت جنسی

افراط در رابطه جنسی

افراط در رابطه جنسی

مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

دانستنی های جنسی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

سلامت جنسی

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

سکس درمانی و سکس تراپی چیست ؟

زنان

روش های بزرگ کردن سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه ها

زنان

افتادگی رحم

افتادگی رحم

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت